Thursday, February 10, 2011

RASA JIWA

Salam,....

Jiwa aku sudah terbang pulang... Jasad saja yang tertinggal.. Muak nya menanggung rindu... Penat nya hati menunggu... Dari tadi minda sibuk mencongak waktu... Bukan tidak mahu, tapi nafsu asyik pinta biar kan sahaja dahulu tugas-tugas. Layan kerenah hati ini...Aku tuan yang taat tidak bertempat kan??? Aku turut kata hati.. Ye.. Lagipun aku hanya punya satu hati... Seketika menurut kehendak nya mungkin tidak apa-apa. Perlu kah aku menurut jua kata hati mengenai sesuatu yang tidak pasti? Soal yang ini sahaja aku tidak punya jawapan. Aku sudah tidak betah menunggu. Bimbang khilaf. Aku tidak suka bermain tarik tali. Letih. Atau lebih tepat, usah menunggu lagi? Ketika teman ku bertanya, selalu sahaja jawapan yang aku beri dengan nada yang serupa. Iya. Aku suka. Tetapi aku tidak tahu sebagai apa. Letih nya................






No comments:

Post a Comment