Tuesday, October 29, 2013

INBOX : MESEJ KE-65

Salam,

"Need me for?"

"Untuk melengkapkan hidup saya. Untuk menjadi isteri saya yang taat & solehah. Untuk menjadi teman hidup saya. Untuk melahirkan & menjaga zuriat saya. Untuk hidup bersama saya suka & duka. Untuk menjadi semangat & pendorong saya. Untuk menjadi penasihat saya. Untuk menguruskan makan, minum, pakaian, & keperluan saya. Untuk teman saya sampai ke syurga. 

Saya mahu kamu, insyaALLAH"

Counting the days
We wish for the better day,
Aamiin.

Iya, sekeping mesej terselit di peti pesanan ringkas semalam. Bukan sekeping nota kerana dia tidak mahir berbasa-basi di nota apatah lagi mengarang panjang di helaian.

mukhlisahminnie:

Ada keliru dalam mengatur hari meraikan cinta halal. Soal tarikh itu kerjaMU Tuhanku. Kami berserah. 


RABBI YASSIR WA LAA TUASSIR YA RABB. Aamiin.


Wassalam.




No comments:

Post a Comment