Thursday, March 29, 2012

CATATAN DINIHARI 2

Salam,

Saya diulit rasa bersalah kepada Tuhan dan takut kepada igauan.

Seminar Pendidikan Bahasa Melayu Antarabangsa di Putrajaya, Kuala Lumpur. 28 Mac-31 Mac 2012



Baik pengisian seminar, speaker, program, segalanya hebat belaka. Paling teruja, Berjumpa secara langsung menatap wajah mantan Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad dan isteri, Tun Dr. Siti Hasmah Mohd Ali.
Esok bakal bertemu dengan pakar politik dan sejarah negara, Tan Sri Khoo Kay Kim. 



Tetapi dari sudut lainnya, hati saya menjerit. Tidak selesa dengan diri. Tidak selesa dengan suasana. Semoga ALLAH maafkan saya. Bukan saya duga dan tidak dipinta.

Semoga ada hikmah.

Sahabat saya yang mengikuti seminar semuanya lelaki.
i am the only lady



mukhlisahminnie: Hati sedang merindu pada yang ditinggalkan. Mohon doanya dari kejauhan.



Wassalam.


No comments:

Post a Comment