Wednesday, May 2, 2012

HOW TO MAKE YOUR DAY

Salam,

Setiap hari adalah bahagia. Setiap hari ada kisah yang akan menjadi kenangan.  Setiap hari adalah pengajaran hidup untuk panduan dan pengalaman hari esok.

Bentuk kenangan yang bagaimana? Itu pilihan kita. Selebihnya ketentuan ALLAH.

Aku? Aku memilih untuk mencari dan memberikan yang terbaik. Paling baik yang aku termampu. 

Kalau ada yang menukar segala usaha aku untuk mencipta kenangan yang terbaik, aku akan ambil ia sebagai pengalaman hidup yang mematangkan diri.

Jangan menangis lagi
Kata dia, aku nakal bila senyum begini.
Itu lebih baik daripada aku terlupa bagaimana tersenyum


mukhlisahminnie: Aku tidak jemu merindui kamu.


Buat bonda yang disayangi Tuhan, Abah yang sentiasa hidup di dalam diri ini meski dalam bayangan dan kenangan.
Restui dan doakan aku agar sentiasa bahagia sehingga nyawa ini bercerai daripada badan.


Wassalam.

No comments:

Post a Comment