Wednesday, May 2, 2012

TOLONG JAGA DIA

Salam,


Biar seketika asal bukan hanya menjadi sejarah dan angan-angan yang tidak kesampaian


Ini bukan kemahuan. Ini yang harus berlaku. Mudah-mudahan ia menjadi soal dan perkara yang terbaik. 

Meniti hari-hari tanpa dia itu perkara yang sedikit sukar.
Saya sudah terbiasa ada nya. Kehendak saya berbeza. Mengapa ya kamu menjarakkan ruang yang memang sedia tercipta?

Apa kamu yang kamu rasakan tanpa aku? Biasa-biasakah perasaan kamu tatkala menidakkan kehadiran aku? Apa kamu tidak terseksa menahan perasaan berbuat sebegitu seperti yang aku rasa?

"Tuhan tolong aku, Tolong jaga dia"

Berulang-ulang kali doa ini terbias dihati. Tidak terluah dibibir. Jika ini mahu dia.
Aku akan menurut. Mengikut apa yang seharusnya. 

mukhlisahminnie: Kisah kasih sayang yang belum selesai. Entah apa pula ceritanya esok dan kemudian hari.Semoga esok, lusa dan seterusnya kisahnya tetap baik-baik sahaja.

Wassalam.


No comments:

Post a Comment