Friday, July 20, 2012

ALHAMDULILLAH, 23 TAHUN

Salam,

17 Julai 2012. Genap meniti usia menginjak ke angka 23. 

Saya bukan budak kecil lagi. sudah menjadi wanita dewasa. Pesanan dari 'Husband To Be' :

1) Dah tak boleh buat nakal macam dulu lagi.
2) Dah seharusnya menjadi wanita dewasa.

InsyaALLAH.

Sungguh. Saya langsung terlupa malam kelmarin itu adalah malam hari ulangtahun saya. Sekalipun diigatkan melalui reminder 'Husband To Be', tetap saja saya tidak teruja. Biasa sahaja sehinggalah saya dihadiahi sesuatu yang mengingatkan saya bahawa saya benar-benar sudah menjadi wanita dewasa.



Dulu, modal basi yang sentiasa diulang sebut adalah,

"I am not a girl, but i also not yet a women"

Sekarang tidak lagi. Saya sudah akuinya.  
"Yes i am women to be!"

Terima kasih bonda tercinta. Terima kasih abah yang dikasihi. Terima kasih keluarga yang sentiasa dihati.
Dan terima kasih my Apple of eyes, Muhammad Faiz Hamid. 



Ya, Rogayah Ghozi sudah menjadi wanita dewasa. 

mukhlisahminnie:
Pertama kali. Mendebarkan. Sungguh ia kekal dalam ingatan. Mohon jangan di sia-siakan. Dan terima kasih di atas kesudian meringankan beban menemani pulang dengan kotak-kotak serta barang yang bertimbun. Maaf.. Tahu ia menyusahkan. Tapi itu latihan awal buat kamu. Biar tahu erti tanggungjawab.

Oh! ya.. Ada gadis-gadis kecil merindui kamu. Bonda juga.



Wassalam.

No comments:

Post a Comment