Tuesday, February 14, 2012

HATI SAYA SAKIT

Salam,

Ini pengakuan tulus. Saya sedang sakit hati. Bukan penyakit yang boleh diterjemah oleh alat perubatan ataupun sebarang doktor. 

Astaghfirullahadzim....

Aku mohon ampun ALLAH. Hati aku sakit. Hati aku terpalit kotor. Aku ingat Sabda Nabi junjungan. Mendoakan yang terbaik supaya Malaikat mengangkat doa seraya mendoakan kembali hamba yang meletakkan doa yang terbaik sesama muslim. 

Mukhlisahminnie: Ya Rahim...Bahagiakan ayahnda dan nenda hamba dialam barzakh sana. Luaskan pusara mereka sesaujana mata memandang. Bahagiakan hati bonda. Bahagiakan hati saudara sedarah hamba. Bahagiakan hati sahabat-sahabat hamba. Bahagiakan seluruh kaum muslimin dan muslimat samaada yang masih hidup mahupun yang telah pergi mendahului kami. ALLAH, bahagiakan jua hati hamba. Amiin ya Rabb.


Zikir untuk menenangkan hati,

"Subhanallah wal hamdulillah wa laa ilaha illa allah wa allahu akbar "

Wassalam.


No comments:

Post a Comment