Friday, January 21, 2011

Terima kasih kerana sudi MELAMAR AKU


Terima kasih... Ya... Itu sahaja lafaz yang mampu ku ungkap kan buat kamu...




Maaf kan aku.. Seandai nya suatu ketika kamu terbaca ruangan mylittleheart ku ini, semoga kamu menjadi sangat mengerti..,, Aku cukup BERTERIMA KASIH.. Maaf,..Puas aku berlari supaya arah dan jejak aku kamu tidak ketemui kesan namun,.... Kuasa ALLAH.. (Who can deny this AL MIGHTY ALLAH ? ) Lamaran kamu 3 tahun lalu membuat kan aku lari. 

Tak mampu berlari jauh rupanya

Sangat terkejut. Aku tak pernah sangka kamu sejauh itu memikir kan hala tuju hubungan untuk mengakhiri hubugan  dengan mengambil aku ini sebagai SURI HATI & ISTANA kamu. Sangat aku tidak dapat meneka. Lantas, tatkala pertemuan semula kita, aku menjangka kan "isu PERASAAN antara kita sudah selesai".

Jangan tunggu lagi ye.. Kamu berhak yabg terbaik

20 Januari 2011, cubaan kali kedua kamu. Maaf lagi, aku seolah mempersenda kan kamu. Aku benar-benar tidak berniat jahat. Sekadar menduga. Aku khilaf.. pekara ini bukan bahan dugaan. Harus aku hormati luahan tulus perasaan kamu. Maaf lagi, aku selalu mengulang ayat lapuk ku ini yang aku kira kamu atau teman lain yang pernah cuba 'meminta' pasti sudah hafal mahupun hadam, "maaf, saya belum bersedia taat kan sesiapa". Ayat aku tetap sama kan? Aku masih belum temui siapa yang ku rasa kan IMAM ku di dunia ini untuk aku bersedia mentaati nya. 

Maaf kan aku dan sangat terima kasih


Bukan maksud aku kamu tidak layak atau tidak secocok denganku. Mungkin aku ini yang bukan sepantas nya menjadi MAKMUM kamu. Cukup aku kata kan, aku menghormati kamu sebagai lelaki yang baik. Namun, mengambil aku sebagai PERMAISURI bak kata kamu, aku bukan selayak nya. Aku pasti ada yang lebih secocok dengan kamu. Aku pasti doa kan kebahagiaan untuk kamu. Terima kasih sekali lagi kepada kamu kerana tidak pernah MELEMAS kan aku dengan segala pujukan emosi mahupun paksaan. Aku hargai kesantunan kamu menghormati aku sebagai gadis yang pernah menjadi pilihan kamu. Suri hati kamu pasti bahagia memiliki kamu sebagai IMAM nya.. sungguh, aku bukan beretorik untuk melambung perasaan kamu. ikhlas............=)

Terima kasih untuk semua nya. Terima kasih sebab pernah bertahan untuk gadis berkerenah seperti aku

No comments:

Post a Comment