Thursday, April 14, 2011

LAKARAN DEBAT INTEGRITI 2011

Salam,

mylittleheart sayang, selamat pagi. Selamat pagi cik Rogayah Bt Ghozi. Selamat pagi semua. =)

Mood: Ceria =)

Semalam tidur di temani cik Ain. Tak ada la keseorangan seperti selalu. =)
Terlambat namun tidak lah terlalu lewat jika baru hari ini nak upload gambar sepanjang integriti=)
Mahu di abadi kan di dalam ruangan mylittleheart. =)



Aku sememang nya rela menjadi tawanan  debat
~I DO LOVE DEBATE~

Kalian terbaik
(ADIB,ABG BOB,AIN&YAYA)

Sekitar suasana roll call


Jauh lagi perjalanan. Moga kita bertemu di mana-mana persimpangan=)


Pinjam ye cik Ain gambar yang kamu telah edit=) . Aku sudah punya pilihan=)
Mudah-mudahan

Biar siapa pun dia, aku tidak tahu mengapa tidak boleh pergi dari nya.
Ketahui lah, kamu teman terbaik



Segar dalam ingatan. Abah dan kenangan kasih ku.
Sentiasa bersama 'dia'


Perjalanan ke dewan roll call UUM, Sintok


Ma, izin kan lah aku mahu jadi peguam. Plzzzz
 
Tahniah MMU VS USIM

  
Pertama kali berbaju pink=)


Kenangan... Meskipun banyak perkara lain lagi yang bakal di tempuh, bakal mencipta pula kenangan baru, ia tidak sama dengan apa kita dapat sebelum nya. Adakala aku merasa kan tidak perlu kepada kenangan. Tetapi tidak untuk yang seindah ini. Aku sayang kan kenangan yang ini. Aku kasih kan debat. Terlalu....

Wassalam.



No comments:

Post a Comment