Monday, October 10, 2011

THE BEAUTIFUL OF YESTERDAY

Salam,

sangat rindu untuk menulis diruangan mylittleheart namun ralat. Tidak punya waktu yang bersisa terlalu banyak. Ada. Ya, benar pasti ada dicelah-celah kesibukan itu satu waktu yang boleh diperuntukkan untuk menaip barang sebaris dua ayat. Sayang, waktu yang berbaki itu jua masih punya tuntutan komitmen lain untuk dipenuhi.

~nice editing dearie. Thanks~

The beautiful of yesterday.
Suatu waktu yang bersisa ntuk diluangkan. Pasti ada tuntutan yang terkorban. Hidup itu pilihan. Pilihan yang mana harus terdahulu dan yang terkemudian ataupun yang mana harus terkorban. 

Saat aku memilih untuk ada yang terkorban, sebenarnya aku jua turut terluka sama. Banyak kemahuan hati yang tidak mampu aku penuhi.

Adat.
Fitrah insan normal. Tiada kesempurnaan yang bisa dihidangkan. Pasti ada yang dangkal. Pasti ada yang kurang. Itu jua tingkah aku. 

Tanya sama hati.
Adakah aku merindui the beautiful of yesterday? 

The answer is absolutely yes. Yes. And yes.

Wassalam.


No comments:

Post a Comment