Sunday, October 30, 2011

SUKAR

Salam.

~Saya hargai setiap pengorbanan~
sedang memjalani situasi sukar. andai kamu tahu apa yang sedang rancak memalu seluruh urat saraf aku saat ini.

Sudi dan bisakah kamu fahami?
Aku fikir tidak. Bantulah aku melepasi situasi sukar. Jangan begini. Jangan menjadi penambah bisa yang merobek deria rasa didalam dada. Tolonglah kamu.

Berikan aku masa. Masa untuk mengemudi situasi sukar ini. Aku dan dunia yang aku cintai ini belum boleh berpisah. Belum.

Itu tidak membawa makna kamu itu soal sampingan. Salah fikiran kamu. Salah. Kamu sebahagian dari deria rasa aku. Masakan itu antara deria yang terpenting boleh menjadi soal sampingan?

Aku tidak mahu membentak. Aku tidak mahu menangis. Cukup-cukuplah.

Cukuplah sekadar kamu tahu aku mencintai kamu. Andai masih ragu, maaf kan aku. Aku tidak mampu mencari dan menunjukkan kamu, inilah percaya. Ambil sebagai pegangan. Andai ada...... Sudah pasti aku jejaki untuk diberikan kepada kamu. Ia memerlukan deria rasa kamu pula. Rasa kan dengan hati kamu, adakah aku berbicara jujur ataupun berdusta.

Itu sahaja pesan aku buat kamu.

The sun is out - the sky is blue
there’s not a cloud to spoil the view
but it’s raining - raining in my heart
The weather man says clear today
he doesn’t know you’ve gone away
and it’s raining - raining in my heart
Oh, misery - misery
what’s gonna become of me
I tell blues they musn’t show
but soon these tears are bound to flow
cause it’s raining - raining in my heart
But it’s raining - raining in my heart


Wassalam.

No comments:

Post a Comment