Monday, December 5, 2011

PENGHARGAAN BUAT YANG TERSAYANG

Salam,


Debat Piala Naib Canselor melabuhkan tirainya pada 3 Disember 2011 yang lalu. Jutaan terima kasih bagi yang membantu krew dan pengurusan DePNC kali ke-4 tahun ini. 

krew DePNC 2011 yang komited
Kali ini, mylittleheart mahu mendedikasikan ruangan buat yang tersayang diatas komitmen yang tinggi sepanjang program berlangsung mahupun sebelumnya. 

Terima kasih. Sebenarnya setiap dari sudut ketika DePNC yang aku jayakan kali ini ada usaha kamu. Dari sekecil-kecil piala yang kini sudah pun ditangan pendebat sehingga lah sebesar acara dimalam penutup. Semuanya ada bantuan daripada kamu.

Terima kasih kerana sudi menemani aku menempah segala kelengkapan majlis.

Terima kasih kerana belajar menghormati waktu sibuk aku.

Terima kasih kerana sudi diarah dan dikerah tenaga untuk menjayakan misi dan kehendak program yang aku kendalikan sekalipun diawal pagi mahupun didalam terik mentari.

Latihan raptai majlis penutup
oleh KOR Askar Wataniah yang sentiasa bersedia menerima apa jau arahan
dari orgenizer DePNC 2011
Terima kasih kerana bersedia mengasingkan antara peribadi dan urusan profesional meskipun masing-masing berada disuatu tempat yang sama dan hanya mampu saling mengerling dari jauh. 


Dan akhir sekali, maafkan segala salah dan silap yang aku lakukan sehingga membuatkan kamu merasa tersinggung dengan segala tingkah laku aku. 

Aku sedar ia perkara yang tidak kamu senangi. Namun aku hanya ketahui natijah keadaan tersebut seusai aku sudahkan kerja. Maafkan aku. Alasan biasa. Aku manusia normal yang tidak terlepas dari kekhilafan. 

Maaf dan terima kasih sekali lagi mr.dearie yang disayangi.


Lot of love,
miss dearie

Wassalam.


No comments:

Post a Comment