Friday, May 27, 2011

RASA KU INI RASA MU

Salam,

Hati. Penat sebenar nya berbicara soal hati. Tidak pernah sudah.

Rindu.
Sungguh, rindu itu anugerah. Rindu itu petanda kita punya rasa hadiah termahal dari pencipta.
Namun rasa rindu ini jua sebenar nya perlahan-lahan melumpuh kan sel-sel ego yang tertanam.

Biar lah.
Aku merasa sakit seketika. Andai ini balasan kerana pernah mengabai kan rasa rindu,sayang, dan prihatin yang sarat memenuhi dada kamu dahulu yang pernah aku alpa kan, aku rela. 

Cuma,
pinta ku cukup mudah. Aku tidak mendamba kan kemaafan yang luhur dari hati kecil kamu. Aku tidak mengimpi kan kamu kembali senyum berkongsi rasa. Tidak. Cukup sekadar aku tidak dilupus kan dari ingatan. 

"my moon,
let her know how much i missing her,
and my moon,
smile brightest to her,
because my smile is not as bright as you,
my smile is 0nly drawn her into painess."


Lots of love, 
Cik yaya


Salam.



No comments:

Post a Comment