Sunday, June 12, 2011

TERIMA KASIH

Salam,

"Tahniah cik Yaya. 
Orang yang aku sayang sudah berjaya bukti kan 
yang dia boleh buat.
Aku sayang kamu."


12 Jun 2011
01.49 PM 


Dia memang tidak pernah mahu melafaz kan

Terima kasih. Aku bukan mahu apa-apa. cukup sekadar kamu menyokong perjalanan aku. Tidak perlu lebih. Aku hanya mahu kamu dengari tangis dan tawa aku. Itu sahaja sudah cukup memadai. 

Juga terima kasih,
aku diberi kesempatan mengenali keluarga kamu. Semakin mengenali kamu membuat kan aku semakin tidak  boleh pergi.
Namun usah terlebih sayang. 
Bimbang kelak menjadi racun. Aku sudah berserah kepada ALLAH. DIA perancang skrip terbaik serta pengarah terhebat. 

Aku tidak mahu kamu gusar. Aku tidak mengikat kamu. Terserah dalam memilih jodoh siapa kah gerangan puteri yang bertakhta dihati. 
Andai tersurat aku yang berjaya memiliki, pasti ku hampar kan sujud syukur kepada Ilahi. Aku yakin kepada ketentuan jodoh. Aku tidak henti menitip kan doa dalam solat dan sujud. Harap kamu jua begitu.

"Andai tersurat jodoh,
siapa yang mampu menghalang,
begitu juga andai takdir menidakkan impian,
ikat lah seerat mungkin,
pasti akan pergi."

Wassalam.




No comments:

Post a Comment